продвижение сайта ссылками
продвижение сайта ссылками

Promocja strony z naturalnymi i użytecznymi linkami

Głównym czynnikiem wpływającym na jakość promocji serwisu, a co za tym idzie jakość jego optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, jest struktura masy linków zewnętrznych. Faktem jest, że liczba takich linków jako czynnik promocji w wyszukiwarkach nie jest dziś znacząca i została zastąpiona czynnikiem ich użyteczności dla ludzi.

Tylko zasób sieciowy, który ma wysokiej jakości i użyteczną strukturę masy linków, może być skutecznie promowany w wyszukiwarkach.

Ale jaki rodzaj struktury linków można uznać za jakościowy?

    Jakość
  • można uznać za strukturę masy linków witryny, która będzie zawierała dużą liczbę naturalnych i użytecznych dla ludzi linków internetowych, czyli działających linków z ruchem i dobrej głębokości przeglądania witryny, linków uzyskanych bez za pomocą płatnych metod, a także tych linków, które zostały umieszczone na dowolnych stronach przez samych odwiedzających projekt. Jednak uzyskanie tak wysokiej jakości linków jest dziś dość trudne, więc webmasterzy bardzo często uciekają się do różnych sztuczek, w tym wymiany między linkami, kupowania linków tematycznych, ale nie z zasobów internetowych wymiany i tak dalej.
  • wysokiej jakości struktura linków nie może obejść się bez sygnałów społecznościowych (odesłań z sieci społecznościowych). Faktem jest, że rola takich sygnałów w promocji wyszukiwania SEO jest bardzo istotna, więc właściciel dowolnego zasobu internetowego powinien uciekać się do korzystania z takich metod.
  • należy zauważyć, że struktura masy linków nie powinna zawierać dużej liczby linków internetowych, które można uzyskać za pomocą tych zasobów, na których stronach każdy może pozostawić spam. Mówimy tutaj o witrynach takich jak zakładki społecznościowe, porzucone blogi i fora, fora dyskusyjne i tak dalej. Faktem jest, że promocja stron z tak dużą masą linków może być nie tylko bezużyteczna, ale także poważnie zaszkodzić w postaci nałożenia sankcji na stronę – nałożenia filtra po stronie wyszukiwarki.

Ponadto masa linków w witrynie powinna być naturalna i tematyczna, ponieważ domeny nietematyczne są uważane przez wyszukiwarki za nienaturalne, to znaczy uzyskiwane dzięki różnym sztuczkom.

Między innymi struktura masy linków witryny może być wysokiej jakości tylko wtedy, gdy zawiera dużą liczbę „pracowników” i dawców jakości. Darczyńcy „pracujący” to linki używane przez odwiedzających, ale w żadnym wypadku nie jako opakowanie. Rosnąca rola takich linków wynika z faktu, że z punktu widzenia czynników behawioralnych każde ogniwo musi być użyteczne, inaczej nie ma sensu jego istnienia.